Socialinio ir emocinio ugdymo tyrinėjimai
Socialinių ir emocinių kompetencijų ir aplinkos tyrimas (SEKA)
Tyrimo instrumento tikslas: nustatyti esamą socialinio ir emocinio ugdymo situaciją / pažangą.
Tyrimo uždaviniai:
| Trumpas aprašymas: Socialinio ir emocinio ugdymo instituto SEKA tyrimas matuoja socialinio ir emocinio ugdymo efektyvumą ir atlieka pirminį poreikių vertinimą mokyklose. SEKA tyrimas yra multidimensinė sistema,
|
Išsamų aprašymą rasite čia:
Dėl tyrimo galimybių ugdymo institucijoje ir kainų susisiekti su SEUI tyrėja Jovilte Beržanskyte arba direktore dr. Daiva Šukyte. tel. 8 682 61208 |
Mokyklos mikroklimato vertinimas
Mokykloms, norinčioms įsivertinti mikroklimatą, rekomenduojame pasinaudoti universaliu mikroklimato vertinimo instrumentu. Tai instrumentas, kuris padės analizuoti socialinių ir emocinių kompetencijų aspektus, pasitenkinimą mokykla bei saugumą iš skirtingų pozicijų.
Tyrimo instrumentą rasite čia.
Jeigu norite pasikonsultuoti ar gauti rekomendacijas, kaip sėkmingai panaudoti šį tyrimo instrumentą, susisiekite su SEUI tyrėja Jovilte Beržanskyte arba direktore dr. Daiva Šukyte. tel. 8 682 61208 |
Mokyklos / klasės poreikio nuosekliai socialinio ir emocinio ugdymo programai nustatymas
Kartais kyla abejonių dėl sprendimo rinktis ar nesirinkti nuoseklią socialinio ir emocinio ugdymo programą. Siūlome pasinaudoti BLIC testu, kuris Jums neduos atsakymo, kurią konkrečiai programą rinktis, bet padės atsakyti į klausimą, ar Jūsų klasei tokios programos reikia. Tikimės, atsakymas padės priimti sprendimą.
Tyrimo instrumentą rasite čia.